Wymiary grafik na Facebooku

Czas czytania: 2 min.

Przygotowując nasz pierwszy kurs reklamy na Facebooku dla właścicieli firm edukacyjnych z ciekawością przeglądaliśmy różne Fanpage szkół, zarówno tych większych, jak i tych mniejszych.

Nasunęło nam się kilka wniosków:

1. Nie ważna w jakim mieście, czy miasteczku prowadzisz Szkołę, zasady prowadzenia Fanpage’a są takie same i musisz dbać o tę wizytówkę Szkoły w mediach społecznościowych.

2. Bardzo dużo osób odpowiedzialnych za wizerunek Szkoły na Facebooku popełnia dużo podstawowych błędów, takie jak np.: wymiary grafik, opisy, nagłówki, czy brak celu postów.

3. Umieszczanie postów „byle by coś było” to częste zaniedbanie.

4. Jak już znajdą się fajne posty, a znajdują się, to niestety prowadzą donikąd, nie mają celu, nie stanowią spójnego elementu strategii promowania szkoły.

5. Dużo FP szkół, to zlepek memów i ogłoszeń.

Dzisiaj mamy dla Ciebie ściągę z wymiarów grafik na Facebooku. Pamiętaj, że bardzo ważna jest też kompozycja oraz spójność wizerunku Twojej marki (logo, kolory, czcionka, hasło, motyw)

Wymiary zdjęcia w tle (cover photo) na Facebooku:

Wymiary grafik: 851×315 px. Cover photo, to pierwsza rzecz, jaką zobaczy klient na profilu Twojej Firmy (rekomendowane: 1920 x 730 px, przy czym trzeba pamiętać, że na urządzeniu mobilnym cover zostanie wykadrowany centralnie do wymiaru 640 x 360 px). Zadbaj również o opis zdjęcia w tle.

Wymiary zdjęcia profilowego na Facebooku:

Wymiary grafik: 180×180 px Zazwyczaj jest, to logo szkoły Postaraj się, aby było czytelne i zmieściło się w kadrze.

Okładka wydarzenia:

Wymiary grafik: 1920×1080 px Ważna pozycja dla osób, które robią wydarzenia na FP np.: festyn dla kursantów, warsztaty …

Zdjęcie w tle/ cover photo grupy:

Wymiary grafik: 820×462 px, Jeżeli prowadzisz grupę na Facebooku dla rodziców, czy kursantów, to zadbaj o spójny wizerunek grupy z głównym Fanpage’em Szkoły.

Zdjęcie/ grafika na fanpage:

Wymiary grafik: 1200 x 900 px. Pamiętaj o zasadzie – max 20% tekstu na grafice. Jak będziesz przesadzać z ilością tekstu, to Facebook ograniczy zasięgi tego posta jeszcze bardziej (tak da się jeszcze bardziej ograniczyć zasięgi organiczne).

Warto tworzyć ciekawe posty i budować dobry wizerunek szkoły, docierać do większej ilości potencjalnych kursantów. Dobrze i systematycznie prowadzona strona firmy, która angażuje odbiorców będzie miała zdecydowanie niższe stawki za reklamę, niż Fanpage firmy, który wrzuca słabej jakości posty niedopasowane do grupy odbiorców.

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

Zostań zapamiętany, czyli jak zbudować silną markę osobistą w edu biznesie

Czas czytania: 4 min. W każdej niszy znajdziesz kilku ekspertów, którzy już działają nad swoją marką. Jak więc się przebić z własnym komunikatem? W wielu branżach nic nowego nie wymyślimy.
Odpowiedź jest prosta. Bądź oryginalny. Twoja historia, Twoje doświadczenie i to, jaki jesteś, pomogą Ci dotrzeć do ludzi i zdobyć ich zaufanie, właśnie dzięki Twojemu podejściu do dzielenia się wiedzą.

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności