Przestań marnować swój cenny czas w pracy! 4 wskazówki.

Czas czytania: 2 min.

Nie panujesz nad swoim czasem? Czujesz, że marnujesz swój czas na mało istotnych sprawach, które nie przekładają się na realizację kluczowych zadań i celów dla Twojego biznesu?

Przygotowałam dla ciebie kilka wskazówek, jak przestać marnować czas oraz jak sprawdzić ile czasu spędzasz w mediach społecznościowych.

W skazówka 1.

Zacznij monitorować, ile czasu spędzasz w social mediach w godzinach pracy. Aby realnie to zaobserwować możesz to sprawdzić w swoim smartfonie.

Praktycznie każdy smartfon zarówno ten na iOS i na Android ma wbudowane funkcje kontroli czasu na telefonie.

Koniecznie wyłącz w swoim telefonie możliwość wysyłania Ci powiadomień push na Twój smartfon.

 

Jeżeli Twój telefon nie ma takich funkcji, to każdą aplikacja społecznościowa posiada takie informacje.

Aby sprawdzić czas spędzany na Instagramie, przejdź przez ustawienia > Twoja aktywność. Znajdziesz tam czas spędzony na Instagramie, ale również opcję przypomnienia, która przypomni Ci, że już czas wrócić do pracy.

W Facebooku funkcja kryje się pod „hamburger menu”, czyli menu zwijanym w 3 poprzeczne kreseczki. Dalej przejdź do ustawienia i prywatność > Czas spędzony na Facebooku.

 

Wskazówka 2

Zastanów się, czy odpisywanie na e-maile To jest najważniejsze i najpilniejsze zadanie, jakie masz do wykona w pracy?

Jeżeli masz nawyk sprawdzania poczty co kilka minut, to zacznij to kontrolować i zacznij sprawdzać skrzynkę po godzinach twojej najlepszej produktywności, czyli po 12:00 i godzinę przed końcem pracy.

Możliwe, że boisz się, że Twój klient poczuje się zignorowany, to ustaw automatyczną wiadomość, że jesteś poza biurem i odpiszesz po 12:00.

Wskazówka 3

Odbieranie telefonów od znajomych, z ofertami. Ustaw sobie w telefonie własną treść SMS, którą możesz wysłać, gdy jesteś zajęta realizacją swoich zdań i oddzwoń w przerwie.

Jeżeli Ty masz wykonać kilka telefonów, to wykonaj je jeden po drugim, aby później nie wybijać się z pracy, gdy przypomnisz sobie, że musisz komuś coś przekazać.

Wskazówka 4.

Nie daj się wybijać z rytmu pracy i skupienia. Jeżeli pracujesz z kilkoma osobami w biurze, to załóż słuchawki, nawet jak nic nie słuchasz będzie ro sygnał, że jesteś zajęta.

Postaw kartkę „proszę nie przeszkadzać do godziny 12:00” na biurku lub naklej ją na drzwi.

Nie skacz pomiędzy zadaniami, skup się na jednym zadaniu w jednym czasie.

 

Mam nadzieję, że weźmiesz moje wskazówki do serca, bez zmian nie ma zmian!

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

O budowaniu dobrostanu nauczyciela

Czas czytania: < 1 min. Zarządzanie energią jest zdecydowanie lepszym pomysłem niż nawet zarządzanie sobą w czasie. Dodam, że jedno nie eliminuje drugiego. W moim odczuciu zarządzanie energią to jeszcze wyższy poziom proaktywności – samoświadomość.

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności