Kontakt z Facebookiem

Czas czytania: 3 min.

Pierwsze reklamy na Facebooku są dla nas bardzo ekscytujące, cieszymy się nimi i sprawdzamy praktycznie co kilka minut, czy już wszystkie działają, jakie mają CTR, CPC ile osób kliknęło w link, a ile przeszło na stronę. Przygoda z menedżerem reklam na Facebooku może być naprawdę ekscytująca, zwłaszcza gdy widzimy jej rezultaty w postaci zwrotu poniesionych wydatków na reklamę.


Niestety jak w każdej przygodzie mogą pojawić się przejściowe problemy, związane z płatnościami, zmianą nazwy Fanpage’a, czy też niezaakceptowaną reklamą przez Facebooka pomimo spełnienia wszystkich wytycznych.

W takiej sytuacji warto jest skontaktować się z konsultantem Facebooka, który pomoże nam w pewnych sprawach. Problem w tym, że Facebook strzeże dostępu do swoich konsultantów jak skarbu. Żeby się do nich dostać, potrzebujemy wykonać szereg czynności, a pierwsza z nich to identyfikator konta reklamowego na Facebooku, który z łatwością znajdziemy w naszym menadżerze reklam.

Kolejnym krokiem jest zalogowanie się na:

https://business.facebook.com/help

Musimy tu zjechać na sam dół strony i odszukać sekcji: „Szukasz czegoś innego?”

Sekcja ta pozwoli nam na przejście do kolejnego kroku i dalsze poszukiwanie metody kontaktu z konsultantem na Facebooku, klikamy więc guzik po prawej stronie „Odwiedź Centrum pomocy dla firm” i przechodzimy do kolejnej zakładki.

Tym razem sekcja, która nas interesuje, nie została ukryta na samym dole strony, szukamy niebieskiego guzika (pierwsze kroki), osadzonego mniej więcej w połowie.

Uwaga, czasami zdarza się, że Facebook ukrywa guzik, taką sytuację miałem już dwukrotnie podczas globalnej awarii Facebooka.

Jeżeli myślisz, że to koniec niespodzianek od naszej ulubionej platformy reklamowej, to jesteś w błędzie.

Kolejno wybieramy temat rozmowy, jaki nas interesuje.

Przechodzimy do kolejnego okna, tu trzeba uważać, żeby nie wylądować w samouczku Facebooka, który jest dość dobrze rozbudowany. W tym celu kierujemy nasz wzrok na sam dół strony, gdzie znajdujemy czat z przedstawicielem firmy.

Po jego kliknięciu zostajemy przekierowani do formularza, który wygląda tak:

To w nim wpiszemy nasz identyfikator konta reklamowego, który przygotowaliśmy na początku całego procesu. Po zaakceptowaniu wszystkich naszych danych zostajemy przeniesieni do messengera i pozostaje nam już tylko czekać na dołączenie się konsultanta Facebooka.

Lider Branży Edukacyjnej Magazyn
#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności