Czas czytania: < 1 minuta
Zastanawiasz się nad reklamą na Facebooku, ale nie wiesz jak się za to zabrać?
Kilka rad dla Ciebie:
- Stwórz grafikę adekwatną do grupy odbiorców – pamiętaj o odpowiednich wymiarach, które znajdziesz w naszym wcześniejszym wpisie.
- Zastanów się komu chcesz wyświetlać reklamę: mamom dzieci, młodzieży, czy przedsiębiorcom – jest, to bardzo ważne, aby potencjalny klient zobaczył reklamę, która odpowiada jego zainteresowaniom.
- Zastanów się co da Twojemu klientowi Twój kurs i to napisz.
- Określ wyraźnie termin zgłoszeń oraz kontakt – reklama musi mieć jasny przekaz.
Jeżeli już się reklamujesz na Facebooku od 9 – 14 lub więcej dni, to czas na kilka zmian:
- Wymień grafiki na nowe, bo stare mogły się już opatrzyć – pamiętaj o CTA
- Zmień opisy reklamy – zacznij jasno sygnalizować – wystartowały zapisy, ostanie miejsca, ostanie dni…
- Na ostanie tygodnie rekrutacji jest najlepszy czas na reklamę z pixel’a i remarketing.
- Nie bój się „wyskakiwać z lodówki” w tym gorącym okresie dla Twojego biznesu.
Jak zastanawiasz się jak prawidłowo ustawić reklamę na Facebooku, to zapraszamy Cię na nasz kurs online, który jest w 100% dedykowany właścicielom firm edukacyjnym i znajdziesz go tutaj
Nasz kurs, to instruktaż krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy menedżera firm, jest to również kurs pełen cennych i praktycznych wskazówek.