Klika rad jak reklamować zapisy na kursy w gorącym okresie

Czas czytania: < 1 minuta

Zastanawiasz się nad reklamą na Facebooku, ale nie wiesz jak się za to zabrać?

Kilka rad dla Ciebie:

  1. Stwórz grafikę adekwatną do grupy odbiorców – pamiętaj o odpowiednich wymiarach, które znajdziesz w naszym wcześniejszym wpisie.
  2. Zastanów się komu chcesz wyświetlać reklamę: mamom dzieci, młodzieży, czy przedsiębiorcom – jest, to bardzo ważne, aby potencjalny klient zobaczył reklamę, która odpowiada jego zainteresowaniom.
  3. Zastanów się co da Twojemu klientowi Twój kurs i to napisz.
  4. Określ wyraźnie termin zgłoszeń oraz kontakt – reklama musi mieć jasny przekaz.

Jeżeli już się reklamujesz na Facebooku od 9 – 14 lub więcej dni, to czas na kilka zmian:

  1. Wymień grafiki na nowe, bo stare mogły się już opatrzyć – pamiętaj o CTA
  2. Zmień opisy reklamy – zacznij jasno sygnalizować – wystartowały zapisy, ostanie miejsca, ostanie dni…
  3. Na ostanie tygodnie rekrutacji jest najlepszy czas na reklamę z pixel’a i remarketing.
  4. Nie bój się „wyskakiwać z lodówki” w tym gorącym okresie dla Twojego biznesu.

Jak zastanawiasz się jak prawidłowo ustawić reklamę na Facebooku, to zapraszamy Cię na nasz kurs online, który jest w 100% dedykowany właścicielom firm edukacyjnym i znajdziesz go tutaj

Nasz kurs, to instruktaż krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy menedżera firm, jest to również kurs pełen cennych i praktycznych wskazówek.

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

7 błędów, które popełniasz przy tworzeniu treści na Twoje social media

Czas czytania: < 1 minuta Musisz pamiętać, ze social media, to przestrzeń, dzięki której możesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak masz trzymać Fanpage lub konto na Instagramie i tam śmiecić, to lepiej przestań tam publikować. Odpocznij trochę i wróć z nową energią.

Jak będziesz się dobrze bawić i angażować w swoje media społecznościowe, to uwierz mi wrócić to do ciebie z nawiązką, nie będzie to stracony czas.

Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
0

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności