Jak to się dzieje, że niektórzy odnoszą duży sukces w świecie online?

Czas czytania: 2 min.

Coraz częściej czytamy informacje o zawrotnych kwotach, jakie ludzie zarabiają ze sprzedaży kursów i usług online.

Oczywiście każdy może zacząć sprzedawać swoje produkty online’owe. Nie ma jakichś specjalnych wymogów, czy wytycznych w tej kwestii. Poza byciem ekspertem w danej dziedzinie.

Stworzenie kursu online to kilka kroków:

  • Wybranie zakresu tematycznego kursu.
  • Rozpisanie modułów i lekcji tematycznych.
  • Nagranie lekcji i montaż.
  • Stworzenie PDF.
  • Osadzenie kursu na platformie.
  • Stworzenie strony sprzedażowej.
  • Podpięcie szybkich płatności.
  • Zaplanowanie kampanii sprzedażowej.
  • Przełamanie strachu przed sprzedażą.

I do dzieła! Właśnie zostałeś twórcą kursów online.

Wiem, wygląda banalnie, ale tak naprawdę jest to bardzo dużo pracy. Uwierz mi na słowo. Mam w swojej ofercie ponad 12 produktów cyfrowych oraz kilkadziesiąt okien sprzedażowych na swoim koncie. Niestety bardzo dużo osób, które chce przenieść swój biznes do sieci, zapomina o jednej i to zdecydowanie najważniejszej sprawie – o budowaniu społeczności.

Komu chcesz sprzedać swój kurs online?

Aby sprzedawać wiedzę opakowaną w usługi, czy też kursy online musisz mieć świadomość, że będziesz sprzedawać powietrze. Wiedzy nie można pokazać, przymierzyć ani spróbować. Ktoś musi Ci zaufać, aby kupić Twój kurs i obietnicę efektów.

Ile razy kupiłeś kurs od osoby, którą zobaczyłeś pierwszy raz na oczy?

My nigdy nie zainwestowaliśmy w wiedzę osoby, której nie poznaliśmy bliżej poprzez jej działania w Social Mediach. Zawsze zapoznajemy się z treściami, jakie publikuje, oglądam live’y i webinary. Musimy zaufać i poczuć wartość, jaką ta osoba daje.

Wracając do zawrotnych kwot ze sprzedaży kursów online

Zauważ jedną ważną rzecz, każdy, kto dziś sprzedaje swoje kursy online ze spektakularnymi efektami – ma swoje społeczności, które konsekwentnie i systematycznie buduje od 2 do 5-10 lat.

Teraz właśnie runęły Twoje plany z bogactwem ze sprzedaży kursów online po miesiącu działań w sieci. Pocieszę Cię, możesz przyśpieszyć budowanie społeczności, która będzie gotowa Ci zaufać i kupić od Ciebie Twoje usługi online.

Zobacz film na temat:
Pierwsze kroki budowania społeczności w social media 👇🏻

Nie nastawiaj się na miliony od pierwszego miesiąca, ale wiedz, że przemyślane działania w Social Mediach pomogą Ci szybciej budować społeczność i świadomie przeprowadzać ich przez drogę od fana do klienta.

Nasz pierwszy Fanpage, który był nastawiony na sprzedaż kursów online, powstał w 2017 roku, niestety brak planu i wiedzy związanej ze sprzedażą produktów cyfrowych spowodowało, że nasza pierwsza sprzedaż do prawie 10 000 fanów wygenerowała obrót na poziomie 2 000 zł 🙁

Wtedy zrozumieliśmy, że ilość fanów nie ma znaczenia, tylko ich świadomość problemu oraz nasza pozycja jako mentora.

Prowadzenie Fanpage’a to nie tylko wrzucanie postów.

Jeżeli myślisz, że wrzucanie postów bez celu pomoże Ci w sprzedaży, to musimy Cię brutalnie rozczarować. Byle posty = byle społeczność i ZERO sprzedaży. Jakby prowadzenie Fanpage’a mogło mieć jakiś wzór, to każdy z nas zarabiałby miliony co miesiąc. Niestety to nie matematyka. To konkretne metody i działania, które musisz poznać i dokładnie określić w stosunku do Twoich usług i Twojej grupy odbiorców.

Jeżeli myślisz na poważnie o kursach online, zacznij od budowania Fanpage’a, gdzie zaczniesz budować swoją pozycję lidera oraz zaczniesz przygotowywać fanów na zakup Twoich produktów.

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

7 błędów, które popełniasz przy tworzeniu treści na Twoje social media

Czas czytania: < 1 min. Musisz pamiętać, ze social media, to przestrzeń, dzięki której możesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak masz trzymać Fanpage lub konto na Instagramie i tam śmiecić, to lepiej przestań tam publikować. Odpocznij trochę i wróć z nową energią.

Jak będziesz się dobrze bawić i angażować w swoje media społecznościowe, to uwierz mi wrócić to do ciebie z nawiązką, nie będzie to stracony czas.

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności