Czas na Instagram Stories Twojej firmy. Jak zacząć

Czas czytania: 2 min.

Jeszcze kilka tygodni temu Instastories, nie było moją ulubioną formą budowania relacji w social mediach. Im dłużej bawiłam się tym formatem, tym bardziej zaczęłam go lubić. Obecnie chętniej robię relację, niż pisze posty.

Jak zacząć robić Instastories?


Polecam Ci zacząć od integracji Twojego Fanpage’a z Firmowym kontem na Instagramie, dzięki temu będziesz miał możliwość publikować story w obu miejscach 🙂

Kolejny krok pobaw się możliwościami, jakie dają relacje: naklejki, napisy, ankiety, gify, quizy, pytania itd.

Przygotowałam dla Ciebie 7 pomysłów na cały tydzień 🙂

„Zadaj mi pytanie”
, tą nakleję, możesz dodać do relacji w formacie video lub zdjęcia. Kiedy ktoś zada Ci pytanie, możesz je udostępnić z Twoją nagraną lub napisaną odpowiedzią.

„Ankiety”
, dają możliwość na głosowanie. Jeżeli chcesz, aby twoi obserwatorzy pomogli Ci coś wybrać, to ten format jest najlepszy.

„Dzień dobry”
 Relacje, w których witasz nowy dzień. Może to być video lub zdjęcie. Sama często zaczynam dzień z takimi formatem w moich social mediach.

„Myślę, że…”
 Relacje z Twoimi przemyśleniami. 15 sekund, to stanowczo za krótko, więc przetrzymaj dłużej białek kółeczko do nagrywania relacji, wtedy automatycznie Instagram zacznie nagrywać kolejne 15 sekund.

„Zapraszam Cię…”
 Planujesz live lub właśnie pojawił się nowy film na Twoim kanale YouTube, czy wpis na blogu, to koniecznie zaproś obserwatorów do zapoznania się z tymi materiałami.

„Co u mnie słychać…”
 Bardzo lubię informować, co u nas w firmie się dzieje. Jakie mamy plany, nad czym pracujemy itp.

„A po pracy…”
 Jak wiesz, ludzie lubią „podglądać” życie innych, więc możesz pokazać co się u Ciebie dzieje po pracy. Częstotliwość oraz co dokładnie chcesz pokazać, zależy od Ciebie.

Mam nadzieję, że ten wpis pomoże Ci zacząć promować twoje działania na Instastories. 

Zachęcam Cię do oznaczenia @lider.branzy.edukacujnej lub mojego prywatnego profilu @olga_wilczynska_ na Twoim stories inspirowanym tym wpisem.

Złap magazyny w promocji.
#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z

Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
0

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności