Co to jest ClubHouse i jak się tam odnaleźć

Czas czytania: 2 min.

Najnowsza aplikacja społecznościowa, o której głośno słychać od kilku tygodni również w Polsce. Zabieram Cię w podróż do świata, gdzie każdy może stanąć na wirtualnej scenie i podzielić się swoją opinią w wybranym temacie.

Kilka ważnych informacji.

  1. Obecnie ClubHouse jest tylko na telefony z oprogramowaniem IOS
  2. Aby dołączyć, musisz otrzymać zaproszenie sms od klubowicza
  3. Pokoje są otwarte na „żywo” i nic nie jest nagrywane, ani archiwizowane

Jak wygląda aplikacja od środka?


Obecnie, jedynymi klikalnymi linkami na profilu jest Instagram oraz Twitter.

Aplikacja zaczyna pozyskiwać nowych członków i codziennie powstają nowe pokoje tematyczne. Na co warto zwrócić uwagę, to że w pierwszej kolejności zobaczymy pokoje, w których są osoby, które obserwujemy. Z czasem zobaczysz więcej interesujących Ciebie pokoi.

Muszę przyznać, że łatwo jest się wciągnąć w to miejsce. Warto zachować zdrowy rozsądek i traktować tę aplikację, jak słuchowisko lub miejsce, gdzie można spędzić wolny czas na rozmowy o interesujących nas tematach.

Dużo osób ostrzega przed FOMO i słusznie. Aplikacja została tak zaprojektowana, że uczestnicy mają wrażenie, że ominie ich jakaś ciekawa rozmowa i spędzają tam za dużo czasu.

Mam nadzieję, że pomogłam i zapraszam do obserwacji mnie w Clubhouse – znajdziesz mnie w pokojach związanych z rozwojem firmy, marketingiem i social mediami. Otwieram również własne pokoje tematyczne 🙂

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

O budowaniu dobrostanu nauczyciela

Czas czytania: < 1 min. Zarządzanie energią jest zdecydowanie lepszym pomysłem niż nawet zarządzanie sobą w czasie. Dodam, że jedno nie eliminuje drugiego. W moim odczuciu zarządzanie energią to jeszcze wyższy poziom proaktywności – samoświadomość.

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności