Co to jest ClubHouse i jak się tam odnaleźć

Czas czytania: 2 min.

Najnowsza aplikacja społecznościowa, o której głośno słychać od kilku tygodni również w Polsce. Zabieram Cię w podróż do świata, gdzie każdy może stanąć na wirtualnej scenie i podzielić się swoją opinią w wybranym temacie.

Kilka ważnych informacji.

  1. Obecnie ClubHouse jest tylko na telefony z oprogramowaniem IOS
  2. Aby dołączyć, musisz otrzymać zaproszenie sms od klubowicza
  3. Pokoje są otwarte na „żywo” i nic nie jest nagrywane, ani archiwizowane

Jak wygląda aplikacja od środka?


Obecnie, jedynymi klikalnymi linkami na profilu jest Instagram oraz Twitter.

Aplikacja zaczyna pozyskiwać nowych członków i codziennie powstają nowe pokoje tematyczne. Na co warto zwrócić uwagę, to że w pierwszej kolejności zobaczymy pokoje, w których są osoby, które obserwujemy. Z czasem zobaczysz więcej interesujących Ciebie pokoi.

Muszę przyznać, że łatwo jest się wciągnąć w to miejsce. Warto zachować zdrowy rozsądek i traktować tę aplikację, jak słuchowisko lub miejsce, gdzie można spędzić wolny czas na rozmowy o interesujących nas tematach.

Dużo osób ostrzega przed FOMO i słusznie. Aplikacja została tak zaprojektowana, że uczestnicy mają wrażenie, że ominie ich jakaś ciekawa rozmowa i spędzają tam za dużo czasu.

Mam nadzieję, że pomogłam i zapraszam do obserwacji mnie w Clubhouse – znajdziesz mnie w pokojach związanych z rozwojem firmy, marketingiem i social mediami. Otwieram również własne pokoje tematyczne 🙂

#ZarabiajWięcej

Nauczymy Cię sprzedawać w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!

Książka, która pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększy liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.

Michał Wilczyński

Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej, autor książki „Zarabiaj Więcej”, specjalista w dziedzinie budowania i zarządzania marką edukacyjną. Otworzył swoją pierwszą firmę w wieku dwudziestu trzech lat z pięćdziesięcioma złotymi w kieszeni. Obecnie jest jednym z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. W jego portfolio są takie marki jak: Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, Językowo.org – nauka niemieckiego online, czy też platforma do zarządzania szkołami kivo.pl. Charyzmatyczny mówca. Wygłasza prelekcje i prowadzi kursy oraz konsultacje dla ponad 2,5 tysiąca osób rocznie. Jest twórcą programów i szkoleń online z zakresu rozwoju, działań w social mediach, zarządzania i planowania strategicznego dla właścicieli firm edukacyjnych.

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

7 błędów, które popełniasz przy tworzeniu treści na Twoje social media

Czas czytania: < 1 min. Musisz pamiętać, ze social media, to przestrzeń, dzięki której możesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak masz trzymać Fanpage lub konto na Instagramie i tam śmiecić, to lepiej przestań tam publikować. Odpocznij trochę i wróć z nową energią.

Jak będziesz się dobrze bawić i angażować w swoje media społecznościowe, to uwierz mi wrócić to do ciebie z nawiązką, nie będzie to stracony czas.

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności