Nasz Blog

Inspirujące wywiady oraz artykuły od ekspertów, które pomogą Ci rozwinąć Twój edukacyjny biznes. Zacznij budować dochodowy biznes edukacyjny.

Zostań zapamiętany, czyli jak zbudować silną markę osobistą w edu biznesie

Czas czytania: 4 min. W każdej niszy znajdziesz kilku ekspertów, którzy już działają nad swoją marką. Jak więc się przebić z własnym komunikatem? W wielu branżach nic nowego nie wymyślimy.
Odpowiedź jest prosta. Bądź oryginalny. Twoja historia, Twoje doświadczenie i to, jaki jesteś, pomogą Ci dotrzeć do ludzi i zdobyć ich zaufanie, właśnie dzięki Twojemu podejściu do dzielenia się wiedzą.

Sprawdź

To będzie bardzo trudny rok dla edu biznesu.

Czas czytania: 3 min. Kiedy nareszcie nadszedł czas, kiedy sytuacja w edu branży zaczęła się stabilizować, nikt nie spodziewał się, że może być znów gorzej. Dotknęliśmy już dna w czasach pandemii i nareszcie nadszedł czas, aby się odbić finansowo, a jednak znowu otrzymujemy kolejne ciosy. Naszym przeciwnikiem tym razem nie jest koronawirus, a szybująca w górę inflacja i podnoszone stopy procentowe przez NBP, które z miesiąca na miesiąc wyciągają coraz więcej z portfeli naszych klientów.

Może teraz myślisz sobie, bez przesady, ale zastanów się chwilkę dłużej. Dlaczego inflacja jest zagrożeniem dla naszych biznesów?

Sprawdź
Hejt przedsiębiorców

„To nie hejt, tylko konstruktywna krytyka”

Czas czytania: 8 min. Kiedyś myślałam, że hejt mnie nigdy nie spotka, bo zawsze mam dobre intencje, jestem osobą, która nigdy celowo nie oszukałaby innego człowieka. Często udzielam porad, wsparcia, nie oczekując nic w zamian.

Niestety nie zawsze „dobro powraca”. Myślę, że zdrowym podejściem jest bycie świadomym tego zjawiska oraz faktu, że każdy może zostać zaatakowany. Nie trzeba być aktorem czy sportowcem.

Według raportu międzynarodowej organizacji Global Dignity niemal połowa nastolatków spotyka się ze zjawiskiem hejtu, a co piąty badany jest jego prowodyrem.

Sprawdź

7 błędów, które popełniasz przy tworzeniu treści na Twoje social media

Czas czytania: < 1 minuta Musisz pamiętać, ze social media, to przestrzeń, dzięki której możesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak masz trzymać Fanpage lub konto na Instagramie i tam śmiecić, to lepiej przestań tam publikować. Odpocznij trochę i wróć z nową energią.

Jak będziesz się dobrze bawić i angażować w swoje media społecznościowe, to uwierz mi wrócić to do ciebie z nawiązką, nie będzie to stracony czas.

Sprawdź

O budowaniu dobrostanu nauczyciela

Czas czytania: < 1 minuta Zarządzanie energią jest zdecydowanie lepszym pomysłem niż nawet zarządzanie sobą w czasie. Dodam, że jedno nie eliminuje drugiego. W moim odczuciu zarządzanie energią to jeszcze wyższy poziom proaktywności – samoświadomość.

Sprawdź

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z

Sprawdź
Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
0

Strona korzysta z plików cookies. Zobacz więcej informacji w Polityce Prywatności