Szukaj

Marketing w Szkole Językowej - Kurs

790.00 zł 237.00 zł

Pozyskuj Kursantów w Mediach Społecznościowych i wnieś swoją szkołę na wyższy poziom marketingu

  1. Zero teorii, sama przydatna i sprawdzona wiedza.
  2. Nasze case study, przykłady i wszystko do wdrożenia od zaraz.
  3. Wiedza zdobyta poprzez doświadczenie i wdrażanie różnych strategii marketingowych.
  4. Workbook do druku - zadania i pytania, które pomogą Ci całą wiedzę wykorzystać w praktyce.Nagrania instruktaży jak tworzyć grafiki z naszymi uwagami.
  5. Nagranie naszego live'a edukującego potencjalnych kursantów.


Grupa Docelowa

W tej części szkolenia będziemy intensywnie pracować nad określeniem grupy docelowej, omówimy: Kto decyduje o wyborze Twojej szkoły. Czy Twój komunikat jest dobrze dobrany do grupy docelowej. Jak określić grupę docelową i jak ją znaleźć. Dowiesz się, jak pisać krótkie treści, które “dotkną” i “wpłyną” na podjęcie decyzji przez potencjalnych klientów z Twojej grupy docelowej. Poznasz siłę dobrych nagłówków i dowiesz się, dlaczego mają one takie duże znaczenie zarówno w reklamie, jaki na stronie www szkoły.


Social Media

Dowiesz się, jakie rodzaje grafik można używać w mediach społecznościowych i jakie są ich funkcje/zadania. Czym się różni zwykła grafika od tej reklamowej – jak je tworzyć samodzielnie i zgodnie z ich celem. Opisy do reklam – jak je pisać, aby nie robić nachalnej i długiej sprzedaży kursów/ zapisów na kursy. Nauczysz się robić grafiki dla swojej szkoły, poznasz kilka darmowych programów do tworzenia grafik, memów oraz dynamicznych nagrań ze zdjęć.


Social Media Marketing

Dla wielu Właścicieli Szkół media społecznościowe to kara. W trakcie tego kursu dowiesz się co i kiedy publikować, jak planować treści na Facebooku, jakie posty promować i do kogo. Poznasz kilka zasad dobrego profilu szkoły.

Zobaczysz przykładową transmisje live, która ma na celu edukowanie potencjalnych i obecnych kursantów.

Reklama w Social Media

Ostatni panel kursu poświęcimy zasadom tworzenia harmonogramu postów i reklam w trakcie gorących okresów szkoły (zapisy na nowy rok / zapisy na półkolonie). Dowiesz się kiedy i jak zacząć “ogrzewać” grupę przed nadchodzącymi zapisami, aby mniej wydać na reklamę.

Jak wygląda lejek marketingowy i co w każdej jego fazie robic i reklamować.

    Czas dostawy: 7 dni

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów