Nauczymy Cię sprzedawać kursy w social mediach lekko i bez poczucia wstydu!
Książka z kursem powstała dla osób, które chcą sprzedawać swoje kursy, szkolenia i usługi w mediach społecznościowych. Wiedza zawarta w książce i kursie pomoże Ci zrobić Twój milowy krok w rozwoju firmy, zwiększyć liczbę obserwatorów oraz generować wyższe wyniki finansowe.
❌ To nie jest książka o marketingu.
❌ To nie jest książka z harmonogramem postów.
✅ To jest książka, która nauczy Cię pozyskiwać nowych obserwatorów, docierać do większej liczby osób i przeprowadzać ich przez proces zakupowy.
Nasza książka, to kompleksowe omówienie etapów i działań sprzedażowych. Opisujemy w niej nasze działania, które testowaliśmy od 2017 roku. Wszystko co musisz wiedzieć włącznie z przykładami w jednym miejscu.
Nie będziemy Ci mówić, jak sprzedawać kursy w social mediach W książce oraz w kursie prezentujemy gotowe schematy działań i treści do edycji, przykłady reklam oraz możliwości domykania sprzedaży. Sami prowadzimy 5 marek, które sprzedają produkty edukacyjne oraz kursy w social mediach.
Krok po kroku przeprowadzamy Cię przez proces „od fana do klienta” Wszystko, co Ci pokarzemy sami wykorzystujemy we własnych biznesach online Nie snujemy domysłów, tylko powiemy Ci co i jak zrobić.
Właścicielka Royal School
Właścicielka My Way
To jest książka, która nauczy Cię pozyskiwać nowych obserwatorów, docierać do większej liczby osób i przeprowadzać ich przez proces zakupowy.
Gotowe i sprawdzone schematy reklam, krótkich video sprzedażowych oraz wskazówki, jak budować społeczność.
Zbuduj społeczność wokół swojej marki i zacznij zarabiać na swojej wiedzy.
Rozdział 1 Kim jest bohater Twojej Marki?
Rozdział 2 Mały Fanpage, wielkie możliwości
Rozdział 3 Co publikować, aby inni chcieli Cię obserwować?
Rozdział 4 Czy Mariola, to Twój idealny klient?
Rozdział 5 Poznaj potrzeby i obiekcje Twojej grupy docelowej
Rozdział 6 Język korzyści, czyli co?
Rozdział 7 Spójność wizerunku marki, co musisz wiedzieć?
Rozdział 1 Czym są gorące, ciepłe i zimne leady
Rozdział 2 Struktura lejka krok po kroku
Rozdział 3 Przykłady lejka sprzedażowego
Rozdział 4 5 schematów video, które wykorzystasz już dziś
Rozdział 5 Budowanie świadomości marki
Rozdział 6 Etapy świadomości zakupowej
Rozdział 7 4 kroki, jakie musi zrobić osoba, żeby stać się Twoim klientem
Rozdział 1 Po co Ci strategia działań w social mediach
Rozdział 2 Jak zaplanować działania w social media?
Rozdział 3 Facebook
Rozdział 4 Pomysły na angażujące posty
Rozdział 5 Sprawdzone posty w czasie sprzedaży
Rozdział 6 6 rodzajów transmisji na żywo + schematy
Rozdział 7 BIO na Instagramie
Rozdział 8 TikTok- czy to miejsca dla biznesu?
Rozdział 9 LinkedIn
Rozdział 10 Jak pozyskać dobrą opinię od klientów
Rozdział 11 Jak wystawiać opinie, aby były dla nas wizytówkami
Rozdział 1 Co to jest webinar?
Rozdział 2 Schemat webinaru na dobry start
Rozdział 3 Najczęstsze błędy popełniane przy promowaniu webinaru
Rozdział 4 Co powinno się znaleźć na landing page’u?
Rozdział 5 Blog
Rozdział 1 Landing page sprzedażowy – wszystkie elementy
Rozdział 2 Dlaczego reklama na Facebooku, to „must have”
Rozdział 3 Aplikacje, które ułatwią Ci pracę w social mediach
Lekcje w kursie nie powielają materiału z książki. Kurs jest uzupełnieniem książki o materiały, których nie byliśmy w stanie opisać.
1. Czy potrzebujesz obserwatorów, serduszka i zasięgi?
2. Sprawdzone sposoby, jak pozyskiwać dobrych obserwatorów.
3. Profil prywatny, który wspiera rozwój firmy.
4. Nie utrudniaj klientowi skorzystania z Twoich usług.
5. BIO na Instagramie, które zachęca do obserwowania i współpracy.
6. Nie buduj profilu firmy na złudnych korzyściach.
7. Co to kreacja reklamy?
8. Przykłady reklam na polubienie Fanpage’a lub zwiększenie liczby obserwatorów.
9. Ruch na stronę, który zwiększy sprzedaż Twoich kursów i usług.
10. Bezpłatny produkt, pomysły na ruch i budowanie bazy e-mail.
11. Omówienie przykładu skutecznej strony na rozbudowę bazy e-mail.
12. Omówienie skutecznej strony na zapis z One Time Offer po zapisie.
13. Ruch na stronę plan działania z omówieniem.
14. Przykłady reklam „pobierz” z omówieniem.
15. Lokalny biznes w social mediach.
16. Sprzedaż w social mediach. To musisz wiedzieć.
17. Kluczowe elementy strony sprzedażowej.
18. Jak sprzedawać bez wydania złotówki na reklamę.
19. Kontrowersja, jako metoda na zasięgi.
Dostęp do kursu otrzymasz automatycznie po zakupie.
Login i hasło przyjdzie na e-mail podany przy zakupie.
Wyjątkiem są kursy, które sprzedawane są w przedsprzedaży. Do tych kursów otrzymasz dostęp w zaplanowanym terminie.
Zależy od opcji, którą wybierzesz. Dostęp możesz otrzymać na 2 miesiące, 12 miesięcy lub bezterminowy, w tym celu sprawdź dokładnie informacje zawarte w cenniku.
W kursie przewidziane są sesje Q&A, które odbywają się na zoom. Na sesjach odpowiadamy na pytania związane z kursem.
Kurs znajduje się na specjalnej platformie. Dostęp do platformy otrzymasz po opłaceniu kursu.
Automated page speed optimizations for fast site performance