|
BIZNESOWE INSPIRACJEMariusz Mszyca - Właściciel szkoły negocjujeMałgorzata Lewkowska - Pasja, wizja i wytrwałość kluczem do sukcesu szkołyJustyna Augustyniak - Budynek jako fundament bezpieczeństwa Twojej szkoły. Twoja własność czy wynajmujesz? Na co należy zwrócić uwagę?Aneta Moniuszko - Automatyzacja szkoły językowej |
ZESPÓŁKamila Rowińska - Asertywność w pracyMagdalena Szuber - Dream team w szkole językowejJustyna Pytko - Rekrutuj świadomie i skutecznieMarta Tetzlaw-Dering - Umowa o dzieło, czy zlecenie? |
LIFESTYLEAgnieszka Nortey - Siła wizerunku lideraMateusz Lewandowski - Biohacking – Powrót do korzeni czy nowy trend? |
ROZWÓJ OSOBISTYPiotr Bucki / National Geographic Learning - Mission (im)possible, czyli jak misja szkoły może wesprzeć biznes i pomóc się wyróżnićŻaneta Kajs - FRISowe przywództwo – jak zarządzać, aby ludzie mnie rozumieliJakub Gromek - Planowanie kluczem do maksymalnej produktywnościMałgorzata Żebrowska - Spotkania z samym sobą – jak dbać o przestrzeń w kalendarzu tylko dla siebie i co w tym czasie robić |
MARKETING i OnlineOlga i Michał Wilczyńscy - Sezonowość firmy edukacyjnej to nie koniecznośćJoanna Zielińska - Event jako niezbędny i wielowymiarowy element marketingu szkołyMichał Lidzbarski - Poddać się na starcie czy walczyć o sukces w świecie online |